سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ستاد اجرایی فرمان امام

حوزه/ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌غربی اعلام کرد: در ایام کرونا بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشتی و هزار بسته غذایی بین مردم و نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، رضا عزتی امروز در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ضمن گزارش عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آذربایجان‌غربی، به تشریح برنامه‌های این ستاد و رزمایش همدلی و احسان پرداخت گفت: برنامه‌ریزی برای یک میلیون بسته غذایی در کل کشور انجام گرفته و سهمیه استانی بعد از تخصیص و ارسال توسط کمیته‌های جهادی به دست نیازمندان خواهد رسید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌غربی ادامه داد: در ایام کرونا بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشتی و هزار بسته غذایی بین مردم و نیازمندان توزیع شده است و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۳۵ گروه جهادی را برای خدمت به مردم در استان ساماندهی کرده و این روند همچنان ادامه داد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در این زمینه بر استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات و گروه‌های جهادی تأکید و اظهارداشت: در آستانه ماه مبارک رمضان می‌توان با کمک به اقشار آسیب‌پذیر بخشی از دغدغه‌های این قشر را جبران کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha